Thursday 14 May 2015

Selamat Datang BOSS ....

Catatan: Mohd Asri Redha
Tarikh : 13 Mei 2015
Tempat: Pejabat Tanah Dan Daerah Bandar Baharu 




Produk Daerah Bandar Baharu

sebagai cenderamata kenangan
untuk dibawa pulang
Assalaamualaikum WRT .. buat sahabat-sahabat yang membaca blog saya ini... terima kasih juga kerana sudi baca celoteh-celoteh saya ni.. tak adalah berat-berat sangat.. santai-santai sahaja....
.
Hari ini sekadar cerita fasal aktiviti yang berlaku di pejabat saya saja.. Boss saya  YB. Dato' Jaya Budiman Dato' Paduka Hj Mohd Puat b. Mohd Ali.. Setiausaha Kerajaan Negeri Kedah DA. datang ziarah saya di Pejabat Tanah dan Daerah Bandar Baharu..

Alhamdulillah.. mai juga bos saya kat daerah yang terpencil jauh ini... jauh tu nak mai .. lebih kurang 150 km dari Alor Setar... ambil
masa hampir-hampir 2 jam juga dalam keadaan biasa...

Pada masa yang sama diadakan Mesyuarat Pegawai-Pegawai Daerah Seluruh Kedah.. Jadi ramailah kawan-kawan KCS datang mesyuarat ke sini.... Bolehlah saya dan anak-anak buah meraikan mereka semua yang datang ke sini. Semoga mereka semua selesa datang ke Daerah Bandar Baharu ini...  Macam biasa la .. anak-anak buah saya jamu tetamu kehormat ini dengan jamuan hidangan Udang Galah & Gulai Ikan Baung.. Memang menyelerakan..... itu saja cerita saya hari ini... santai kan....


No comments:

Post a Comment