Friday 3 July 2015

Tahniah.... APC 2015 .. Kecemerlangan Bertambah

Catatan : Mohd Asri Redha
Tarikh:  28 Jun 2015 Ahad
Tempat: Dewan Seri Negeri, Wisma Darulaman Alor Setar

Hari ini saya hadhir ke Majlis Hari Anugerah Perkhidmatan Cemerlang Negeri  Kedah 2015 di Wisma Darulaman. Seperti mana sebelum ini Kerajaan Negeri telah mengadakan Majlis ini dengan menjemput semua penerima-penerima Anugerah Perkhidmatan  Cemerlang yang terdiri kakitangan Kerajaan Negeri Kedah.. Ramai yang terima. Daripada 4537 kakitangan tetap kerajaan negeri seramai 361 orang telah menerima anugerah tersebut. Mengiringi anugerah tersebut ialah hadiah RM1000.00 untuk setiap penerima APC itu.. Lega la depa dekat-dekat nak raya ni dapat anugerah tu..

Ramai juga penerima-penerima itu terdiri dari bekas-bekas anak-anak buah saya dulu semasa saya bertugas  di Pentadbiran Tanah, Pentadbiran Daerah dan di Pejabat SUK.. Tahniah saya ucapkan kepada mereka semua. Gembira sangat tengok depa dapat anugerah tersebut.. Kawan-kawan KCS pun ada yang dapat anugerah APC tersebut... Satu pengikhtirafan kepada mereka untuk terus berbakti kepada Kerajaan Negeri Kedah dengan lebih cemerlang.

Sebagai Ketua Jabatan saya kena hadhir majlis ini sebagai satu tanda sokongan kepada anak-anak buah saya yang menerima anugerah tersebut.. Untuk Pejabat Tanah dan Daerah Bandar Baharu, 4 orang kakitangan telah dianugerah APC tersebut. Mereka ialah Pn Siti Hajar Bt Azizan.. Pembantu Tadbir , Mohd Zainol b. Abu .. Pembantu Operasi, Muhammad Hazrul Zulmi b Zulkifli .. Pen Pegawai Tanah dan Mohd Fakhrurrazi b. Hashim..  Pembantu Awam H11. Saya mengucapkan tahniah kepada mereka semua atas kejayaan tersebut. Jadikan APC ini sebagai satu dorongan untuk berusaha dengan lebih gigih lagi dan lebih cemerlang lagi.  Jangan pula nanti bila tahun-tahun ke hadapan tak dapat anugerah dah , prestasi semakin menurun..

Ok.. jumpa lagi.. dalam tulisan lainnya.











No comments:

Post a Comment